Kızlar kaç gündür test yapıyordum çıkmıyordu negatif ti adetim gecikti ilişkiden sonra bugün 15 . Günüm dün doktora gittim acaba gebelik yoksa neden adet olmadım kist mi var diye doktor baktı kist falan yok temiz dedi duphaston verdi ama gebelik yok çıkmıyor biraz bekle dedi doktor acaba oldu mu sizce yada olmadı mı??