Meresss Eminimki doğum yapmış hala burdan çıkmamış anneler vardır yada 2.3.Gebelik için burlarda olanlar sorum şu epiduralle doğum yaptım tam 1 yıl önce yaklaşık 1 aydır anestezi iğne yerinde ciddi ağrım var normlmi böle olması acaba yaşayan varmı
Fatime07 Meresss merhaba canım benımde öyleydi hacamatla geçti çok şükür ağrılarım yaptırırsan şifa niyetine faydasını görürsün inşallah 🙏🏻