Silaybooo123 6+3 olduk çok şükür ilk gebeliğim malesef kimyasal gebelik oldu. Şükür ikinci defa o duyguyu yaşamayı nasip etti Rabbim ama sol tarafımda 25-30 saniyeliğine bir ağrı girip gidiyor neden acaba
11-02- Silaybooo123 normal daha yeni olduğu içindir eğer kırmızı renkli kan ve şiddetli ağrınız olursa acile gidin
Tugce_0 Silaybooo123 kesin bir doktora git ben düşük yaptım bağıra bağıra ağrı vardı gitmedim bir anda oldu umarım yoktur ama git
Silaybooo123 11-02- inşallah olmaz Rabbim göstermesin gel gitti Ağrı zaten öyle uzun süren şiddetli değil