caglads Hayır zaten 37 den sonrası normal sayılıyor. Benim yavaş yavaş suyum geliyordu hemen doğuma alındım. Şöyle bir durum vardı biraz heh heh diye nefes alıyordu ebe biraz anne kokusu alsın göğüsünde yatsın geçmezse biraz küveze alırız dedi. Göğüsüme koydular bi yarım saat kadar yattı sonra çok şükür düzeldi nefes alışı diğer gün çıktık. 2900 kg doğdu, şişliği inince 2700 oldu şimdi 31 günlük