Efuli53 aynen valla çok haklısınız isimli tulum yastık fln yaptırıyorum ben de sırf hatıra kalsın saklarım diye ama öyle hediyelik vs yaptırmıcam valla eskiden doğum yapana hediye götürülürdü şimdi ziyarete gelene hediye veriliyor 😂 zaten okadar masraf var 😒