Emineacr yeni doğan dönemi geçene kadar siz ne giyiyorsanız bir kat kalınını giydirmeniz yeterli ben oğluma öyle yapmıştım kış bebeği olmasına rağmen doktorlar öyle öneriyor cidden hasta falanda olmadı şimdiki tahmini nisan sonu mayıs başı diyor antalyada yaşıyorum yeni doğan kıyafetlerini uzun kollu alırım doğumdan sonrada hava şartlarına göre kıyafet alır giydirim böylelikle kıyafet israfı olmuyor 😊