seymaa7 Doktorum suyun sınırın biraz üstünde dedi birkaç gün içinde de açılmam başladığı için serklaj oldum suyu fazla olup zamanında doğum yapan var mı yoksa erken doğum mu oluyor hep 🥺
Mmeelliikkee seymaa7 açılmanızın başladığını usg ye göre mi söyledi dr , alttan baktı mı ? Şekeriniz olabilir belki genelde o etkiliyor , paketli gıda ve tuzlu tüketmememi söyledi, benim de sınırın üstündeymiş suyum ama rahim uzunluğu 40 mm dedi detaylıda .
seymaa7 Mmeelliikkee zaten düşük önleyici kullanıyorduk 16dan beri son kontrolümde alttan baktı 27mm dedi ertesi gün ameliyat oldum