Birdemetyasemin Selam kızlaaarrr Bu ayın 9 unda çatlatma iğnesi oldum. Şuan regli olmadım fakat pembe ve kahverengimsin bir akıntı oldu. Şuan aşırı derecede bir bel ve kasık ağrım var. Bu adet mi yerleşme mi anlayamadım. Bilen varsa lütfen yardımmmmm 💕
Birdemetyasemin Hilal2901 amin canım inşallah hayırlısı inşallah. Peki sen biliyo musun bunun e miktarı var mı 😂
Hilal2901 turkan403 gebelikte olabşliyor lekelenmeler ama test vermeden bilemeyiz yap bir test 😂 her ay yapıyoruz zaten 😂😂
turkan403 Hilal2901 kız yaptım çıkmadı doğumdan beri regl gormdm icn ben gecikme filan blmyom🤦 bide benm 5.6haftlaik olmadan idrarda pozitif cikmiyo iki kizmda da öyle oldu🤦🤣
turkan403 Hilal2901 5ay ilknde 4aylkti regl gordm yoğun gelirdi bunu da önemsiycrktm süt korur kafasindaydm leknme olunca kaynanam da üstüne görme oluksn diyince şüpe düştü 🤷
Birdemetyasemin Hilal2901 yerleşme kanamasının 😂 yani ben arkadaşıma gösterdim bu çok dedi peçetenin yarısı kadar geldi bere göre çok anlamadım bende
Hilal2901 Birdemetyasemin çok silik pembe geliyormus sanırım. Ama gebelikte her türlü kanama önemlidir derler gebe oldugundan emin olursan doktoruna söyle muhakkak😂