Umutluol Kızlar letu adında yumurtalıkların gelişimi için kullanılan hapı kullanan var mı? Baş ağrısı, halsizlik,mide bulantısı yapabiliyormuş benim de şu an başım çatlıyor sanki çok kötü ağrıyor ağrı kesici içsem mi bir etkisi olur mu acaba ?
moonlight41 Umutluol ne zmndir başladınız kullandiktan sonra igneye ne zmn baslicaksiniz bende kullaniyorum hic baş ağrısı yapmadı bende
Umutluol moonlight41 bilmiyorum iğneye ne zaman başlanacak bugün 2 gün oldu kullanalım, 5 gün kullanacağım ilaç bittikten 2 gün sonra doktor tekrar çağırdı bakalım ne dicek ? Biz çatlatma iğnesini sormuştuk şöyle dedi doktor isterseniz ben şimdi de veririm iğne. Bence iğne yapmadan yumurtaları geliştirip büyütmek için zaten bu ilaç bu şekilde ilişki için gün söylemek galiba eğer letuyla da olmazsa yumurta çatlatma iğnesi yapacak sonra ilişki günü önerecek anladığım kadarıyla
moonlight41 Umutluol ben 5 gun kullandm bugun gittim kontorle endumetriyom ince sagda ilerde görülmedi solda ilerde görülmedi dedi yanindaki hemsireye ve letuyu bu sefer gunde 2 defa alcam persembe randevum var
Umutluol Zeytop bilmiyorum ilacın etkisi mi ama başım çok ağrıyor sürekli gözlerimi kapatıp uyumak istiyorum o derece
moonlight41 Umutluol 1 defa alıyordum bugunden itibaren iki defa alcam perşembeye kadr yumurtam gelişmemiş
moonlight41 Umutluol adetimin 10 günüydü bugun gittim solda gelişen yumurta yok sağda bir tane vardi 15 mm gonal f başladık bugün pazar günü muaneye gidicem 1 tane yumurta ile aşılama tutmasi çok mu zor sizce
Umutluol moonlight41 inanın bilmiyorum aşılama konusunda hiçbir fikrim yok. Ben de bugün gittim 5 gün günde 2 defa olmak üzere letu kullandım bir yumurtam 16 cm diğeri ise 14 cm olarak büyümüş ilişki günü önerdi doktor eğer bu ay da olmazsa çatlatma iğnesi yapalım dedi.
moonlight41 Umutluol amin bnim bildiğim catlatma tedavisinde yanit alinamazsa aşılama ama sizde tam tersi olmuş benm doktor hic catlatma yapalm demedi direk aşılama ve ilk asilamam insllh tutar tutmazsa ikinci kes aşılama oda tutmazsa tüp bebek yani 2 aşılama 3 tüp bebek hakkım var
Umutluol moonlight41 peki neden siz çatlama iğnesi olmak istemediniz ya da neden doktorunuza aşılamadan önce bunu da bir deneyelim mi demediniz keşke deneseniz belki de aşılamaya gerek kalmayacak 🥰
moonlight41 Umutluol aşılama catlatma tedavisinden daha garantili bnce ve 3 senedir istiyorum çocuk 3 dusuk ve kanimda pihti yani aşılama olduktan sonra da pihti olmamasi icin de ilac tedavisi yapicak
moonlight41 Umutluol bide bende ileri duzey pco var ya hap igne kullanmama ragmen gelismiyo yumurtalar
Umutluol moonlight41 anladım canım soğan kürü denedin mi bende de vardı soğan kürü kullandım doktora gittiğimde göremedi doktorum
moonlight41 Umutluol sogan suyu kullandm, maydonoz suyu,kekik suyu, havuç incir kürü ohooo daha neler neler bakalm noluyo tedavi sonucum ona gore maydonoz buharina ve süt buharina oturcam
Umutluol moonlight41 Maydanoz süt baharını da bir arkadaşım yapmıştı şu an hamile . İsteyen herkese hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasip olsun inşallah