Korkutmak gibi olmasın da 27. Haftadan bildiriyorum durum gittikçe kötüleşiyor 😄 organlar yukarı çıktıkça bende kalp çarpıntısı sağ göğüs altı batma ve kaburgalarimdada batma var gece yatarken çok zorlaniyorum bunlar normal şeylermiş maalesef kiiii kalp doktoruna bile gittim çarpıntı için normal dedi