Glsmtt Ben orada yapmayi dusunuyorum normal dogum 11 bin zorunlu sezeryan 14 bin istege bagli ise 16 bin ama yeni yilda zamlanacagini soylediler bende bir ay once sormustum birde gece falan dogum olursa kendi doktorunuzu isterseniz extra ucret oduyorsunuz
Glsmtt Yani bir doktor arkadasim orada dogum yapmisti memnundu bende orada muayeneye gidiyorum sadece doktorum biraz gec aliyor onun disinda evet memnunum