Buda benim hikayem. Esimle nerdeyse 4 yıldır beraberiz ilk günden beri çocuk istedik hiç korunmadık ama olmuyordu. Onda bir sıkıntı yok tu ilk başta bende de. İş stresi kilo artışı regl düzensizligi ve sonunda doktora gidip Muyane oldum ve yumurtalık tembelesmesi varmış dolayısıyla 6/8 ay da bir regl oluyordum. Doğum kontrolü hapı verdi doktor hanım 7 ay kullan sonra bırakmayi dene dedi bende zaten artık üstüne dusmuyordum yeter ki sağlıklı bir şekilde regl olayım her ay derdindeydim. Son regllim 11/08/2023 oldum sonra bir daha olmadım gene üstüne düşmedim çok yoğun çalışıyorum şirket vs açtım dedim gene bunun stressi yüzünden. Ve 6 Aralık izinli günümde evrak vs halletmeye ciktim ve çıkmışken bir regl sokturucu alayım dedim ama içime uk düştü bir test alayım dedim belki hani yüzde 1 hiç inanmıyorum ama içim rahat olsun dedim eve geldim hemen yaptım pozitif çıktı tabi ben şok inanmıyorum eşimde inanmıyor
3 test yaptım hepsi pozitif. Ertesi gün doktora gittik ve meğersem 18 haftalık gebe çıktım yani 4 aylik ve şimdi öğrendik hem şok hem üzgün çünkü bazı tarama testlerine giremedim ama sağlık suan her şey iyi yarın bir Muyane miz cinsiyet 100% belli olucak inşallah .❤️benim çılgın hikayem bu ❤️