damlacgul 22 haftadayım iç çamaşırım ıslanıyo akıntı mı idrar mı su mu bilmiyorum lütfen yardımcı olun
likesah damlacgul ayni haftalarda benzer problemle doktora gittim ben akinti cikmisti hafif bir enfeksiyon vardi. Akinti mi su mu anlamak icin amnisure testi yapiliyor doktora gitmeniz gerek.
Semre1407 damlacgul bende de var doktorum çok hafif enfeksiyon var çok su iç dedi test yapılacak kadar önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum 😂
jamili damlacgul ilk hamileliğimde 7. Aydan sonra başladı bende dr sordum normal dedi dedi geçiştirdi beni meğer bebeğin su yu Muş. 38+5 de dr. Kontrolümde bi baktık ki su kalmamış acil doğuma alındım. Bi kâğıt ile test yapıyorlar adını bilmiyorum onu yaptır hatta diret mutlaka.
damlacgul Bebekkkk akıntı gibi değil çiş gibi ama yaptığımı fark etmiyorum yani bilinçsiz bi şey tuvalete koşmuyorum farkında bile olmuyorum ıslanmadıkça
svncgldgn damlacgul bende 16. Haftadan itibaren bilinçsizce oluyordu baktık hem az enfeksiyon çıktı hem de idrar kaçırma malesef olabiliyor, yine fitil kullandık bu durumlar için baya toparlandı
damlacgul svncgldgn randevu aldım bakalım suyum mu sızıyo geliyo diye ona korkuyorum açıkçası, ama su azalırsa bebek hareket edemez diyorlar bebek baya hareketli
svncgldgn damlacgul yine de ihmal etmeyin en iyisi doktor görünmek sıvı ölçümü vs yaparlar en azından
Dileksue Bende de hep oluyor ben idrar kaçırdığımı düşünüyorum çünkü suyunda azalma flan cıkmıyor yine de doktora söyleyin bende enfeksiyon flan olmadığı için kokusundan da idrar olarak anlıyorum sanırım farkında olmadan oluyor hissetmiyorum bile
Dolphin16 damlacgul canım benimde oluyordu bende suyum geliyor sandım meğersem işaret kaçırması oluyormuş . Biz anlamıyoruz ama mesane kasları genişliyor ve biz anlamadan kaçırabilirmişiz benim doktorum öle söyledi bide geldiği an git hemen dedi tutma yani çişini .
Eddaa57 Aynı sorunu bende yaşıyorum 25 haftayken oldu ilk enfeksiyon çıktı hemde baya yoğun vardı fitil ve krem kullandım biraz azaldı gibi oldu şimdi yine var iki gündür su gibi kokusuz bende tedirgin oluyorum ama bakalım
damlacgul Gittim bugün alttan baktılar suyun değil akıntı bu dediler enfeksiyon var sanırım sonuç bekliyoruz antibiyotik ve fitil başladık bebeğin suyu da yeterliymiş