Nurcaseyler evet canım tam 9 haftalıkken göbeğimin üstüne düştüm kan vs gelmedi ama doktorum acile gitmemi istedi ne olur ne olmaz diye. Korkmadım ama hiç çok şükür ki hiçbir şey de olmamıştı kalp atışını da dinletti içimiz rahat etti tabi. Ve kadın doğum nöbetçi doktor varmış şansa o baktı dedi biz ilk aylar düşmeden korkmuyoruz ilerleyen aylarda olursa daha tehlikeli olabilir yani ilk aylar bebek gerçekten öyle güzel korunaklı yerde ki… yine de içiniz rahat etsin derseniz bi görünün geçmiş olsun.