Sat 24 Kasım gebelik planlamadım bu ay sadece 17. Güne kadar ovulasyon yaptım. 17. Günkü testi ekledim. Çatlamayı da takip etmedim.
Döngünün de 32. Günü hala olmadım 5 gün önce genel anestezi ile endoskopi oldum o geciktirmiş olabilir mi ?
6 ay önce de kürtaj oldum 28-29du öncesi hep döngüm artık düzene girmesi gerekmez miydi ☹️
Üstelik adet belirtilerimi de kaybettim kürtajla anlamıyorum da ne zaman olacağımı. İnnovita yanıltmış olabilir mi yani yumurtlama olmadan da pik çıkar mı acaba ? Aynı zamanda artımedi de yapmıştım o bu kadar koyu değildi.
