YncaY İyi akşamlar kızlar 5 haftalık olup belirtileriniz neler benim halsizlik ve uyku hali inşallah hep böyle ilerler 😃
turkan403 YncaY leknmem oldu benmde bu ayn2snde bn de daha kan veremdm var mı blmyom teste cikmadj genedle iki kizkmda da 5.6 haftalık olmadan idrarda koyulaşmiyo benm 20gn oldu da regl olmdm kanda çıkar mı ki uygulamaya göre 3 haftalık gozuky
zey-nep11 Maşallaah ya❤️ bende adete 4 gun var beklıyorumm inşallah benımde tutmuştur❤️ altı gun varken test negrfti. Hc umut edemıyorum pztf olcak dıye. Sonradan Dönen varmı ?
Betulorn 5+4 benim de ☺️☺️ dün kanama oldum avuç içi kadar onun haricinde şu anlık bir sorun yok gibi
Ozlembbbbb Uygulamaya göre bende 5+1 oluyorum. Kalp atışı ve keseyi bir arada görmek için geç gitmek istedim yarın kalp atışı duyulur mu sizce?
Oyku60 5+2 i bende miğde bulanmasi var sürekli lavaboya gidiyorum halsizlik ama uyku çok yok bende 4 ne gideceğim doktora bakalım insAllah hayırlısı ile kalp atışını ve keseyi görür duyarım dua edelim birbirimize 🥰🐣