Gamzeramo yaaa kıyamam hiç moralinizi bozmayın bebeginize güzel enerjinizi hissettirin bu haftalar yine iyi bemde 25 haftalık sancı ile yatışım yapılmıştı doktor %50 yaşama şansı vermişti sizin haftanız güzel inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize güzel haberlerinizi bekliyorum bütün dualarım sizinle