mom28_ bende pkos hastası olarak evliliğimin 3. Yılında aşılama kararı aldık doktorumuzla. Ilkinde tutmuştu şükür. Stresli dönem oluyor ister istemez. Size iyi gelecek şeylerle meşgul olun. Spor egzersiz sosyal ortam falan. Benim teşhisim vardi da tedaviye girdim. Bi akrabamız 1 yıllık evlilik sonrasi bebek icin gittiler sebepsiz infertilite demis doktor. Biraz daha sürec gecsin daha erken sizin icin stres kaynakli sizinki demis doktor. Yaşıda 30 vardı.Spor salonunda bir hocayla samimiyeti olmuş çok rahatlattı beni destek oldu demisti,akışına bırakinca bebiş sahibi oldular. Ben ilk bebeğimi aşılamayla aldim kucağıma. Şmdi 2 yaşını yeni gecti. Adet düzensizliği icin gittim progestan başlayıp korunun cocuk sahibi olmak isteyince gel demisti doktorum. Ama olma ihtimali hic yoktu gözümde ilaci da biraktim korunmadik da. Süprız bir bebiş haberiyle 2.hamileliğimdeyim şuan . Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın. Dualar eşliğinde pes etmeyin yolunuzda 🙏🌸 hemen gecmeyin tüp bebeğe bence. Hem maddi hem manevi süreci zor oluyor genelde. Insan olumsuz haber alınca da canı sıkılıyor. Herseye hazirlikli olarak kafanizi rahat tutarak devam edin 🙏❤️