Kızlar 16 haftalık hamileyim geçen hafta kanamam oldu çok az doktor progestan verdi kanaman leken kesilince bırak dedi iki gün önce bıraktım şimdi de böyle açık kahve sarı gibi ara ara az şekilde akıntı geliyor bu normal midir yarın doktora gideceğim ama bu durumu yaşayan oldu mu