Kizlar dünde bi post acmistim az haraket ediyo bebek toplaniyo orda kaliyo diye sonra buz yemistim oynamisti biraz bugün yine basladik hic bi sekilde sert haraketini hissedemiyorum biyere toplaniyo kaydigini hissediyorum ama asla tekmelemiyo önceki gibi🥺 dünde gitmedim doktora napsam acaba ya normalde asiri haraketli vururdu sürekli ama smdi sadece toplaniyo semsert oluyo. Iki bacak aramda cok agrio kalkarken yürürken