Ozlem59 Bugün doktor kontrolum vardi nst de sancim cikti belime de vuruyor ağrısı. Şimdi serum verdiler eger ağrılar gecmezse doguma alicaklar. 37+2 yiz bu arada
Cns_mry Ozlem59 rabbim yardın etsın canım. Saga saglım kucagına alırsın bebişini inş. 35 haftalıgım dünden beri asırı sancm var bnde bugun gitcem sezeryn mı dedı doktor sancı gecmezse ?
Deletedmom381 Ozlem59 Allah yardımcınız olsun sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah tek girip çift çıkmayı nasip etsin Rabbim 🙏🏻
hohomoromu Ozlem59 iyi düşün iyi olsun sonu mutluluk kendını strese sokma boşu boşuna Allah yardımcın olsun..
Cns_mry Ozlem59 güzel haberlerini beklıyorum canım. Heycan yaptım suan 😊 yaa hayırlısı olsun dogarsa da bu haftanda sıkıntı olmaz dıye bılıyorum .😊🤗