Haticeanneeeee Kızlar 14 haftalık hamileyim karda düştüm götümün üstüne ve doğudayım hastane yok bulunduğum yerde bebeğime bişey olmuş mudur başına gelen var mı😞😞
Yagmurakyurek Haticeanneeeee göbeğe değmediyse biryerin düştükten sonra kanama lekenme olmadığı surecede korkulacak hiç birşey yok korkma
tgbmerve Haticeanneeeee canm benim geçmiş olsun ya çok korkuyordan bak git fitil al progestan nöbetçi eczaneden sabah akşam köy bir tane birşey olmaz , kanaman leken yoksa korkma ama bugünlerde duşu ertele biraz sıcak duş felan alma beline sıcak koyma
Mercimeek Haticeanneeeee göbeğine darbe almazsan birşey olmaz inşallah bende çok düştüm merdivenden düştüm elbiseme takıldım düştüm 😂
Haticeanneeeee Yagmurakyurek yaaa çok korkuyorum canım karnım da ağrıyor biraz inşallah psikolojik ağrıyordur korkuyorum bişey olduysa diye
Yagmurakyurek Haticeanneeeee korkma ayaklarını yukarda tut ayaklrinin altına yastık al bı kaç gün kendini yorma ağrın varsa dinlenmeye bak eğer korkun varsa yarın ilk işin sağlık ocağına gitmek olsun kalp atış cihazından kalbini dinlesinler bebişin
Tatar59 Bişey olacağını sanmıyorum. Ben merdivenlerden düştüm üç dirt basamak seke seke her yerim mosmor olmuştu hamileymisim bilmiyordum tam tutunma zamanı yani.
Ebru3457 Haticeanneeeee karnına gelmediyse birşey olmaz sanırım bende 2 2 buçuk aylıkken çimende ayağım takılıp düşmüştüm bende çok korkmuştum ama çok şükür birşey olmadı