Kızlar 21. Haftamda bebeğimin kalbinde gözüken deliklerden dolayı çocuk kardiyolojisinde 32 de fetal eko çektirmem istendi uzunca bir zaman araştırıp zeynep kamilde perinatologdan randevu buldum gittim bana detaylı ultrason gibi tekrar baştan yapıp kesin bir sonuçta vermeden yolladılar göremedik birşey dediler daha sonrasında şişli eftalde randevu bulup birde oraya gittim perinatolog ısrarla beni tekrar tekrar ultrasona sokmak istedi kabul etmedim çocuk kardiyolojisine yönlendirmesini istedim ama kendileri fetal ekoyu biz yapıyoruz vs diyip detaylı ultrasonla bakmaya çalıştı ben zar zor ikna edip sadece doktorla görüşmek istediğimi söyleyip çocuk kardiyolojisi bölümüne kendimi yönlendirttim resmen fetal eko için ayrı bir odaları vardı yani gerçekten burda çekilmesi gerekiyordu ordada randevuların dolu olduğu söylenip bir ay sonraya ramdevu verebilceklerini söyleyip bakmadılar başka hastane tavsiye edip ordan randevu almamı istediler sanki bulabiliyormuşuz gibi :) en son bu forumdan birinin tavsiyesi üzerine medipol hastanesi prof.dr. yılmaz güney beye ertesi güne randevu bulup gittim dünyanın en iyi doktorlarından en tatlı dilli açıklayıcı kibar doktorlarından biri desem inanın yanında az kalır şimdiye kadar bu deliklern ne olduğunu ne çeşit olduğunun açıklanmadığını farkettim yılmaz bey çok güzel anlattı resimle açıkladı bize sonra ekomu çekti bilgilendirdi allah ondan bin kere razı olsun eğer çektirmek isteyen varsa gözü kapalı gitsin eko için yalnızca 2.500 tl ücret ödedik muyene dahil kendisi medipol bahçelievlerde haftanın iki günü çalışıyormuş diğer günleri anadolu yakasındaki medipol hastanesidne olduğunu söyledi arayışta olan varsa tavsiyemdir.