GamzeAltndas Mellek İnşallah hayırlı haberlerle donersin kuzum 🙏🏻 haber et bize kontrole gidince canım ☺️💙🙏🏻
Smyyglgn54 Mellek evham yapma. 12.haftamda duymuştum ben. Bazen doktorlar bebekler etkilenmesin diye duyurmuyorlar. Kalp atışını duyduğum gün cinsiyetini öğrenmiştim💕 Stres yapma🙏
Mellek FatmaAzra_ netten bi seylere bakmıyorum okumuyorum ama etrafımızda bi sürü hamile var iyiyi de duyuyoruz kötüyü de insan korkmadan düşünmeden edemiyor ister istemez evham yapıyor her zaman Allahtan hayırlısını istiyorum verende o alanda . Hakkımızda hayırlısı
FatmaAzra_ Mellek Ami elbette öyle ama duymayin. Çünkü hep derim hamilelik parmak izi gibidir herkeste farklıdır. Iyisi de denk gelebilir kötüsü de evhamlar size ve bebege daha cok zarar verir saglikla kucaginiza almaniz dilegiyle
rabisylmzz Mellek bende öyleydim her hamileliğimde duyamıycakmışm gibi korkardm dr gününü iple çekerdm içini ferah tut canım kötü düşünme 😊
Cigdemcebe Mellek aynıyız bende 6+2’yim hiç korkma endişe etme bende dün görüp duydum☺️ Bol bol su iç yalnız 😇 inşallah sağlıkla kucağına alırsın
ebru_ornek23 Kızlar siz iyi misiniz, canı veren Allah, siz neden evham falan yapıyorsunuz ki, benim 8.haftam dün doldu ve haftaya kalp atışını duyacağız inşallah, 6.haftada kalp atışı duyulmaz, sadece doktor ekranda canlı olduğunu görüyor bu kadar, herşey Allah’ın takdiriyledir, teslimiyet tam olursa bir sorun çıkmaz Allah’ın izniyle. Bu evhamlar korkular çok yanlış.
Sedayvaz35 Mellek ilk başlarda bende öyleydim.. ama aklina kötü şeyler getirme hic bi zaman pozitif ol
Ayisigi Bende haftaya cuma gunu gidicem benimde 6 haftalik senle ayniyiz sanirim canim insallah saglikli bisekilde duyariz bende cok korkuyorum bebegide gormedim daha gorsem hamile oldugumu daha cok hissedicem galiba 🤰🏻