Esra1965 benimde ilk, 12+5 , su gibi de geliyor , hafif sarımsı , beyaz kesik kesikte Dr normal dedi hepsine koku olmadıkça , korkmayın rahim büyüyor içinde bebek var sürekli kan akışı var olması gerekiyor bunların zaten , günlük hem çamaşır degistiryorum hemde kaç kat havlu kağıt koyuyorum , Dr günlük pedi istemedi