Sofiaa ben doğum yaptım, süleyman yalçında. 40 haftalık kontrolümde doktorum normal doğum yapamayacağıma karar verdi ve akşamına sezeryana alındım. Dün gece saat 12ye doğru doğdu bebeğim. Gece ki ekip çok iyiydi çok memnun kaldım hemşiresi doktoru hepsi anlayışlı insanlardı. Odalar konusunda hem tek kişilik hem çift kişilik odalar. Tek kişilik odalar normal doğum yapacak olan hastalar için ayrılmış çatal var çünkü odalarda kendi odanda doğumunu yapıyorsun. Onun dışında acilden gelen ya da sezeryan olanlar genellikle iki kişi odalarda kalıyor. Ben 2 kişilik odada kaldım memnundum tuvalet banyo kısmı geniş ve temizdi peçetesi sabunu eksik kalmıyordu yeniliyorlar hemen. Yalnız yanınızda refekatçi doğumdan sonra yanınıza girebiliyormuş. Doğum öncesinde izin, vermiyorlar garip geldi bana :)