Kızlar ikinci çocuğuma hamileyim biri erkek biri kız . Alllahın izniyle bana yeter başka düşünmüyorum diğer korunma yöntemleri de hiç biri yüzde yüz değil . Tüp bağlatma konusunda bilgi almak istiyorum bilgisi olan var mı 26 yaşındayım yaşım genç mi sizce sonradan yıllar sonra açtırabilir miyim onun için amilyat mı olmam lazım , özel hastaneler doğum esnasında yapıyor mı , bilgisi olan bu yöntemi düşünen var mı