19151992 Selam kızlar sabah nnişanım geldi bebek hareketleri yavaşladı gibi hastaneye gidip nst ye girdim sancım biraz çıktı. Açıklığımda bir parmak kadarmış kolay açılma için neler denediniz ve işe yaradı paylaşır mısınız? Ve dualarınıza talibim kolay doğurmak için🫠🌸
Gozdecaner 19151992 önce squat yapar gibi destekli eğilmek sonra bacaklarınızı tam ayırıp komple çömelin o şekilde bir iki ileri geri adım atın bebeği iyice asagı iter aynı zamanda hurma vs destekleyebilirsiniz
Falancahanim 19151992 Merhaba :) nişanınız hangi renk geldi? Benim de akıntım var nişandır diye düşünüyorum ama ağrı sancı yok 2 haftadır ve hareketleri benimkinin de az
19151992 Gozdecaner hurma yiyorum bu hareketi de yapıyorum ama tedirginim bebeğe zararı olur mu kordon dolanır mı flan diye ama yine de devam etcm bu harekete faydalı diyorlar
Gozdecaner 19151992 yok ultrasonda bir sıkıntı olmamışsa bu hareketle dolaşmaz Allah’ın izniyle hastaneye gelen her gebeye pilates topu dışında bunu yaptırıyorduk biz iyice çömelip adım attırmak çok işe yarıyor tabi merdiven egzersizi falan siz dsyanabildiğiniz herseyi deneyin bir an önce sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Aybarssmom_ Düzenli yürüyüş, merdiven inip çıkma, aksak gebe yürüyüşü, ördek yürüyüşü, yer silme hareketi, squat, varsa pilates topunda hafif hafif zıplayabilirsiniz, korunmasız ilişki yaşabilirsiniz. Kolay doğumunuz olur inşallah sağlıkla kavuş yavruna 🫶🏻🌼
19151992 Falancahanim ilk kan renginde geldi sonra turuncuya döndü ebe muayene edince de kahverengi ve kan rengi karışık gelmeye başladı. Benimde sancım çok az şu an
Falancahanim 19151992 Benim hiç kan olmadı sarı sümüksü yoğun şekilde geldi 2 hafta oldu çatı muayenesi yapılalı hala gelen giden yok:) 38+ 4 üm