051020antalya Rabbım şifasını versin insAllah🙏 bende 35 haftada dogum yaptım 8 gün kuvezde kaldı bebeğim. Daha dün kavuştuk. Darısı başınıza insAllah sizde en kısa zamanda kavusabilirsiniz🙏 bol bol sutunuzu sagip ona gonderin. Onun en iyi ilacı o size şuan çok ihtiyacı var onun için kendinize çok çok iyi bakin🥰