Arya10 hahah doğru benmde 11 di galıba ayın akıntı oyle cok olmadı ama. Catlarken kasıklarım ağrıdı blıyorum değerlendırdık bır ebenin gunlugundeki jelle bide ıkıncı kullanışım ıkı aydır kullanıyorum şaka gibi demin akıntı gibi kahve gelmş daha adete uc gun var gelmez asla daha da gelmedi bakalmmmm yerlesmemi acaba