Ben ilk anne duygusunu aldığımda o kadar mutluluk ve huzur doluydu ki o günüm çünkü 7 sene boyunca tedavı oldum ruhen okadar kotuydum bedenen de çok zordu çünkü hangi tedaviyi yaptıysam ölümden döndüm kaç kere hastanede yatırıldım yumurtalarım okdar zorluyordu ki hamile kalmak için😭😭çok zor günler geçirdim 7 seneden sonra rabbim kızımı kuçagima verdi çok mutluydum taki dogumdan 15 gün sonra aldığım haber beni yıktı 😓hastaneden aradılar kızımın smatp 1 oldugu öğrendim dünyam başıma yıkıldı gene de Rabbım e şükür dedim şimdi 5 AYLIK MENESA LİNAM ne Valilik onaylı İBAN açtık beni anlayan anne ve anne adayları sesime ses olun size ihtiyacımız var 😭ne olur çaresiz bir anneyim şuan evladım yasasın istiyorum