Tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonum var 12.haftadan beri başım belada 18.haftadayım şuan antibiyotik de kullandım asla geçmedi doktorum proberry diye bi ilaç tavsiyesi önerdi kullanan var mı 3 ay kullanacakmışım başka bi yolu var mı enfeksiyonu geçirmenin