Herhangi bir ağrım yoktu. Hatta herhangi bir belirti de yoktu. Daha önce karaciğer ultrasonuma bakıldı ve hafif yağlanma var dedi. Kaşıntı olursa muhakkak gel dedi. Arada bir de kan ver dedi. Herhangi bir şikayetim yokken gittim. Dün sonuç çıktı. Yüksek değerler . Psikolojik olarak öı bilmiyorum ama hafif kaşınıyorum şu an