edasontr AybarssMom___ keseye inanmıyorum artık benmde bi yuvarlak bi uzunsak var ikizlere hamileyim bi kız bi erkek olması gerekiyordu keseye gore ama ikiside erkek cıktı 😀 o yuzden kese isi yalan gbi