Kafi Yusufayazin__annesi canım başka bi postunda 8.gun ovulasyona başladığını söylemişsin ben bu ay ilk defa denedim ben 6.gun başladım o zaman yumurtlama gördüm sonraki günler hemen siliklesti bazen adet sonrası hemen yumurtlama oluyormuş sanırım belki senin de öyledir geç başladığın için yakalayamamis olabilirsin
momofmychildren Yusufayazin__annesi bugün yumurtlama olmuş bundan sonraki günlerde de çatlama olabilir her gün aynı saatte yapın ve tek test yapin böyle kafanız karışır
HelloooMomy T çizgisi ile c çizgisi aynı koyulukta ya da daha koyu olması gerek yumurtlama o şekilde anlaşılıyor. Bu testlerde iki çizgi hep görünüyor ama silikse negatif demek oluyor.
lalhiguk Bende bu şekilde hamile kaldım iki çizgide aynı renkte olucak yada t çizgisi daha kalın bi çizgi olucak o zaman yumurtlama var demekki
Kafi Yusufayazin__annesi https://hizliresim.com/lhyomr7 benimde tekrar koyulasmaya başladı anlamadım cidden
HelloooMomy Yusufayazin__annesi keşke 8. Gün baslamasaydiniz. Ben 9. Gün yumurtlama gördüm. Bazen daha da erken görünüyormuş. Belki de kaçırdınız ya da belki de daha vakti gelmedi ama emin olmak için regl bitince hemen başlamanız gerekirdi
Yusufayazin__annesi HelloooMomy böyle bugün yaptığım sonuç en alttaki lerden 2 tanesi bugünün işte biri sabah biri saat öğlen 2 de
Kafi Yusufayazin__annesi pik olmuş senin ki canım benim de Bi postta arkadaş ilk çıkar test hormonlardan dolayı olmuş olabilir dedi yumurtlaman yeni olacak dedi ben teste devam şimdilik
HelloooMomy Yusufayazin__annesi ay süper kaçırmamasınız çok sevindimm❤️ Bugün değerlendirin mutlaka ❤️
Yusufayazin__annesi momofmychildren ay inşallah Ayşenur 🙃🙃 gönderdiğin testlerde yeni görüyorum hep silikti ikinci çizgi tam koyu değildi bugün öyle oldu 🥰