Krdg aslında şeker için şüphe uyandıracak belirtiler olabiliyor doktorunuz o yüzden belirti görmediğinden gerek yok demiş olabilir. Ben de yaptırdım doktoruma sordum varsa ve tespit edemezsem bizim için daha kötü dedi. Sonuçta tespit edilirse bi tedavi var. Bazıları da nasılsa sadece diyet yapacağız en baştan dikkat edeyim yükleme yaptırmayayım diyor. Bu da doğru değil insülin kullanmak zorunda kalan bir çok gebe var. Sonuçta bilim insanı olan doktorlar. Dikkat ederseniz genelde yaptırmayın diyenler doktor dışındaki insanlar