İhlamurun bir zararı yok iki bardağa kadar içebilirsiniz. İhlamurun içine nane, limon, ayva, elma kabuğu, tarçın, bal, zencefil de koyun. Ben belki bir aydır içiyorum her gün. Genelde fazlaca demliyorum onu üç gün içiyorum iyice özü çıkıyor ikinci üçüncü gün. Ama asla iyileştirmedi bı faydası olmadı yani. Antibiyotik başladı doktor 🤦