Kızlar ayagım kaydı ve düştüm ambulansla hastaneye gittim bi alttan muayene ettiler 3 tane ayrı ayrı şey ile baktılar 3. De iki parmakla baktı acaba çatı muayenesi mi yaptı doktor? Bir de çatı muayenesi bir defa yapılır falan dedıler çevredekiler çok tereddütteyim .Çok şükür düşme sonucu oluşan bir problem yaşamadım doktor sende bebekte iyisiniz dedi