umrumdadegil bi kere şey dediler bebek aşağıda duruyo açılman olabilir erken doğum yapabilirsin alttan bakıcaz dedi, baktırmadım kesinlikle ve inanılmaz kötü kaba davrandılar baktırmadığım için ve birsürü kağıt imzalattılar bebeğimin ölümünü kabul ediyorum vs vs yazan sonra normal muayeneme gittim doktorum sorun yok dedi