nagi imeliklc1 Ben hep SİRAC istedim adini ama rain kimliği cikarinca sok oldum 😃 EGEMEN Im 6 aylik oldu bile.💙
tugcezrhlgl Oğlum olsaydı ya Nevzat Alp yada Barlas koyardım ben 🙊 ama kızım olcak hala karar veremedim 😂
tugcezrhlgl Haticemrahalp melis çok güzel evet ☺️ Biz kalabalığızda çoğu isimler var o yüzden olmayanı bulmaya çalışıyorum 😂 duru düşünüyorum ama eşim beğenmiyo 🤷🏼♀️
Meddythemama Teoman Metehan Çağrı Ege Tuğra Ege Koray Ege Çınar Ege Tuğrul Ata aklımızda bu isimler var. Kararsız ama içimn en çok ısındığı Teoman. Eşimin ailesi beğenmeyerek eşimi soğuttular o isimden gerçi.