Hilal41 Arkadaşlar merhaba 36+1 deyim vajinama baskı var bebek hareket ettikçe ve ben yürüdükçe baskı artıyor batma oluyor çok ☹️yaşayan varmı
B_guler Haftamdayım aşırı bel ağrısı ateş basması yaşıyorum ve hala ters duruyor🥹 vajinaya da çok baskı yapıyor