m-t 38haftamdayim. 2.dogumum olucak ama her şeye durup durup ağlayasım geliyor. Her şeyi takıyorum kafayı. Psikolojim aşırı bozuldu ne yapicam ben böyle 😓 İlk hamilelimde hiç böyle değildim. Kimse anlamıyor beni 😥
guzelanne01_ m-t Benimde 2 ci hamileliğim çok ağır geçti Aşırı kötüydüm nefes alamıyordum sürekki ağlıyordum Üstüne Birde deprem maraştayım kafayı yiycektim …kimsenin anlamamsı üzücü işte
mavideniz6 m-t Ben de tam olarak böyleyim.36. Haftadayım dün doktoruma muayene olduktan sonra söyledim normal dedi negatif düşünme kafanı dağıtacak şeylerle ilgilen dedi.Her şeye ağlama hissimi durduramıyorum ama 😅