Ysn Enfeksiyonu geçiren var mi kızlar bebeğe zarar verir mi hemen antibiyotiğe başladık ama içimi korku sardi bugün kontrolüm var ama yasayannvar mi acaba
Minikdunyam Ysn ben dün son antibiyoğimi içtim bakalım 21 inde kontrole gideceğim 34. Haftada oluyorum o zaman erken Doğum olmaz sanırım ilaçlrını kullan endişe yapma
Canandoruk Ysn ben yasıyorum 1 aydır hem idrar yolu enfeksiuonu hemde vajinal enfeakisiyon bebege zararı yok ddi doktorum fitil verdi onu kullan ddi bide vajina yıkamak için özel bi temizlik ürünü yazdı kullan diye
Tostosunannesi Ysn Benim çocukluğumdan beri gecmeyen bi enfeksiyonum var bu hamilelikte daha artti ne kullandiysam gecmiyo hastanede dahi yattim ama yok temizligime cokta dikkat ederim. 34. Haftamdayim erken dogum riskini tetikliyo dedi doktor🤦♀️
Minikdunyam Ysn o zaman kesin kullan canım doktorun zaten burakilerden daha iyi biliyordur hiç kafanı bulandırma ne yazdıysa kullan rabbim sağlıklı Doğum nasip etsin sağlıklı bi şekilde al yavrunu kucağına
Ysn Muhammedamine pazar gününden itibaren sabah akşam 1 gr antibiyotik başladık akıntı filan geçti bugün kontrolüm var bakalım nolcak telefonda sordum bebeğe zarar verir mi diye vermez dedi ama yine bugün tekrar goruscem
Senemseninle Ysn Bende yaşıyorum hatta ilaç kullandım geçmedi bir türlü doktor beni çok korkuttu tekrar gitmem lazım çünkü hep tekrarlıyor erken doğum riski oluşturuyor dedi nasıl geçecek anlamadim
Hgemr Benim de var hamileliğin basından beri,başlarda düşükten sonrasında erken doğumdan korktum hep 39.haftam doldu çok stres yapmayın ilaç ise yarar inşallah Ben bol bol su içiyorum az miktarda lökosit çıkıyor artık