1palyaco Kızlar 12haftalık gebeyim . Benim kan/vitamin değerlerime sadece gebeliğimi ilk öğrendiğimde bakıldı 3 4haftalıkken yani . Daha sonra hiç bakılmadı, bakılması gerekmiyor mu size ne sıklıkla bakıldı ?
Fatmac 1palyaco ilk haftalarda çok bakılmıyor folik asit ve beslenmeye dikkat et. 16 dan sonra demir ilacını başlanıyormuş. Sağlık ocağındaki ebem öyle söyledi. Ben daha 15 im başlamadım.
Kubragnssvr63 1palyaco ben 30.haftadayim her ay düzenli sağlık ocağında rutin kan tahlillerimi yaptırıyorum. Bende tiroid var ama bence olmasa bile her ay bakılması lazım çünkü 3-4 aydır değerlerim normalken bu ay kansızlık çıktı demir takviyesi yapıldı. Önemli yani takip olması