Ay3 bence korkmayın ben bir anda alındım hiç korkktıgım gibi olmadı ameliyat sonrası tabiki ağrı zorlanma insanın bünyesinden bünyesine değişiyor benim beklediğim gibi geçti narkoz etkisi geçtikçe yavaş yavaş ağrı hissediyorsunuz ama devamlı zaten ağrı kesicilerimiz yapıldı en önemli ayaklanmak yürümek zorlansakta yürümek umarım güzel bir doğum hikayeniz olur ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız ❤️