Merve61nc Ladyss Bende salı günü yaptırcam 2 Li test 13 haftalık olcak bakalım belli olur mu inşallah olur 😊
1palyaco Ladyss bende yarın devlet hastanesinde yaptıracağım ikili test . Ama sanırım ikili testte cinsiyet öğrenilir diye birşey yok . Cinsiyete bakmıyorlar .
Guzelanne3435 Ladyss en son sor ilk baş sorma yoksa söylemez 😀 12 haftalikken kız dedi tahminen doğru ckti
Ebru3457 Ladyss aslında belli olabilir ama devlette doktor söylemeyebilir bende tam 13 de gitmiştim ama doktor cinsiyet söylemedi bende sormadım tabi ama söylemez diye sonuçlarını göstermeye gittiğimde öğrendim cinsiyetini
1palyaco Ladyss aynen ondan görebilir . Tabi yanılma payı da yüksek bu haftalarda ama insan yine de merak ediyor 😍 inşallah gönlümüzden geçen sağlıklı bir şekilde doğar 🫶🏼🌸
fayting 2 li test beneğin sadece belli kromozomlarına bakar 13,18,21 gibi. Cinsiyet kromozomuna bakmaz
Paronayanne Ladyss geçen hafta ikili test yaptırdım cinsiyetini gördü erkek dedi . Dün de gittim merakımdan muayene oldum. Net bir şekilde pipisiyle oynuyordu. Israr ederseniz söylüyorlar 🤭
1palyaco Ladyss ikili test için zaten kan verdim sonuçlar 1haftaya falan çıkar dedi ama ben iki üç hafta sonra gideceğim hem sonucu öğrenir hem cinsiyeti öğrenirim diye . Cinsiyette de tahminde bulunmasını istemedim eğer yüksek bir oran yok ise doktorda evet şuan anlayamıyorum istesende birşey diyemezdim dedi öyle kaldı 🫶🏼
Ladyss 1palyaco benim ultrasonda bakıldı cinsiyetle ilgili bir şey söylemedi ama baya detaylı baktı hatta bir ayrıntıyı göremedi tekrar çağırdı beni kanı da o gün verecem 🤦♀️
ozgeerkan73 Ladyss cinsiyet öğrenilmiyor ben perşembe günü yaptırdım öğrenilmiyor canım, bebis küçük daha dedi o yüzden kendisi de tahmin yürütemedi