Fat Merhaba, ben Medical Park'ta Buket Saçkıran'a gidiyorum, 28.haftadayım ve çok memnunum. Hastane de doktor da iyi. Gülin Hanım'a hamile değilken gidiyordum, bir kaç işlem yaptırdım, eli çok ağır canımı yaktı ve tavrını sevmemiştim. Birkaç zaman sonra arayışa girdim, aynı işlemleri Buket Hanım da yaptı, hiçbir şey hissetmedim, çok güleryüzlü neşeli biri. Tavsiye ederim. İçinize hangisi sinerse artık, sevgiler...