Kızlar ara ara kabızlık sorunu yaşıyorum. Yani tuvalete çıkacağım zaman mecburen bi ıkınma söz konusu oluyor yani tuvalette. Çünkü hamilelikten dolayı bir sürü ilaç kullanılıyor özellikle demir hapı kabız yapıyor gerçekten. Zaten 3 4 günde bir tuvalete çıkıyorum böyle kabız olunca. Ikınmamaya çalışıyorum ama az da olsa bi ittirme söz konusu oluyor onun bi zararı olmaz değil mi? Yoksa başka türlü tuvalete çıkamıcaz yani