Elif3333 Kızlar sabah 15 dk ya bir kasilmam oldu sonra bitti acile gitmeli miyim ? 36+4 teyim bu arada.
Serba Elif3333 akşam bende paylaştım çok değişik ve acı verici bir kasılma idi bende 36+6yım bekledim bide bende mide bualntısuda olmuştu gece yazdım doktoruma felan oda nts gir dedi. Benimde geçti gece yarın gidicem sabah
gncglozclk Elif3333 bende 36+2 deyim bu sabah adet sancısıyka uyandım cok garip bıseydı 10 dk surdu yada surmedi sonra gectı bı daha da olmadı bebişin hareketleride normal galiba ara sancılar bı daha olursa gıdım acile dedım de olmadı İlk gebelik benim de kasılma nasıl oluyor bilmiyorum tarif eder misiniz 38merve
Zyszk Elif3333 bende 36+5 teyim kasılmalarınız nasıl oluyor ? Benimde gün içerisinde bebek sert bir şekilde toplanıp kendini bıraktı sürekli süre tutmadım ama çok fazla tekrarladı.
Elif3333 Serba bende bekliyorum işte canım normalde cuma yada cumartesi dogumum var zaten. Dayanır inşallah bebiş
Serba Elif3333 benimde yarın olma ihtimali var inşallah dayanır. Çatı muayene yapılacak suyu azalmıştı 35.haftada 2hafta dayanır demiştik bakalım hayırlısı olsun ikimiz içinde
38merve Bende 36+6 yım deminden beri adet sancısı gibi bir sancım var acaba gitsem mi birde çok aferdersinniz ishallim acaba alakası var mı doğumla
Elif3333 gncglozclk canım benim üst karnım komple semsert oluyor taş gibi bildiğin. Nefesini kesiyor agrı. Hissediyorsun zaten tamam diyosun bu kasılma
38merve gncglozclk kasılma gibi birşey inceden inceden bı ağrı sezaryen benim ki ama bu kadar ağrı normal mi bel ağrısından öldüm
gncglozclk Elif3333 benim hep oyle ama agrım yok 2 gun oldu gideli o zaman da aynıydı nts de bısey cıkmadı agrı mı olması lazım cunku benim hep sert karnım bısey de cıkmıyor
Zepeliz Elif3333 bilmemek ne kötü 🥲 brnde doktora yarın sorcaktım 3 gündür bendede var bunun aynısı taş gibi oluyo bende dıyordum kasılma nasıl olur ki
gncglozclk 38merve onu bilmiyorum canım benim ilk cok tecrübesizim sadece 29 da oldu bel agrım ama cok kotuydu nts bakıldı cıkmadı bısey yatamadım 3 gun surdu simdi haftamız az ya acaba sancı mı ki