Esragok-k1 zeliskya doktora git canım enfeksiyon için bir şey verirler bende 3 hafta çok kötü hastalandım iyi olmuyor yani enfeksiyon hamilelikte
Elffyns zeliskya valla aynı bende grip oldum her an doğum da yapabilirim 39+2 oldum başım çatlıyor ağrıdan sürekli terliyorum zaten burnum tıkalı boğazım yanıyor serum takılmayı düşünüyorum